RAPORT: Kto kupuje modę w sieci?

Tworząc kampanię marketingową skierowaną do osób kupujących odzież online warto wiedzieć, do kogo tak właściwie mówimy. Wyniki najnowszego badania Grupy Domodi opracowanego we współpracy z WP.PL dostarczają ciekawych insightów dotyczących tej grupy docelowej. Tym razem s...
Raport: Wiosenne nawyki zakupowe Polaków

Kiedy przychodzi wiosna, a wraz z nią coraz to cieplejsze dni Polacy zaczynają myśleć o odświeżeniu swojej garderoby. Dla zdecydowanej większości zeszłoroczna moda nie wystarcza i z niecierpliwością wypatrują nowych kolekcji. W oparciu o badania ankietowe przeprowadzone ...
Raport: #fashionklika 2020

czyli co w Polskiej modzie klikało się najchętniej w 2020 roku
Raport: jak użytkownicy e-commerce kupują prezenty świąteczne?

Bożonarodzeniowa gorączka zakupowa na dobre wpisała się w kalendarz polskich konsumentów. Jakie czynniki wpływają na kształt procesów zakupowych wśród użytkowników platform Grupy Domodi?
Raport: Black Friday w Polsce a pokolenia

2020 rok bezsprzecznie przyspieszył rewolucję technologiczną sprawiając, że zdecydowana większość pokolenia Baby Boomers (osoby urodzone w latach 1946-1964) skutecznie przeniosła swoje nawyki zakupowe do online’u. Q4 jest najważniejszym dla handlu, bowiem znajdują się w ...
Raport: jak Polacy pakują się na wakacje?

Wakacje to czas wypoczynku i wyjazdów. Jednak nie dla wszystkich kojarzą się one z przyjemnościami. Na drodze bowiem do idealnego wypoczynku nierzadko staje ona. Walizka. Co do niej zabrać, czy zapakować się samemu oraz jak zmieścić do niej ulubione oraz niezbędne rzeczy...
Raport: czy Social Media sprzedają modę?

Social media a nawyki zakupowe Polaków
Raport: Polacy a aktywność fizyczna

Choć jedni ją uwielbiają i nie wyobrażają sobie dnia bez treningu, dla innych jest przymusem. Aktywność fizyczna skutecznie dzieli Polaków. Najczęstszą wymówką, która do tej pory towarzyszyła odwlekaniu w czasie decyzji o rozpoczęciu sportowych wyzwań był brak czasu. Czy...
RAPORT: Polacy na home office

Dla wielu Polaków rozpoczyna się kolejny tydzień pracy na home office. Równo z jej startem, w domodi.pl postanowiliśmy sprawdzić, czy, a jeśli tak, to za co lubimy ten zdalny tryb pracy, który od teraz stał się naszą nową rzeczywistością.
Raport: Kody rabatowe dźwignią e-handlu

W świecie szybko rozwijającego się handlu elektronicznego narzędzi, które pozwalają motywować klientów do zakupów, jest bardzo dużo. Jednym z nich są kody rabatowe, stanowiące zwykle element większej strategii marketingowej sklepu.
RAPORT: Kto kupuje modę w sieci?

Tworząc kampanię marketingową skierowaną do osób kupujących odzież online warto wiedzieć, do kogo tak właściwie mówimy. Wyniki najnowszego badania Grupy Domodi opracowanego we współpracy z WP.PL dostarczają ciekawych insightów dotyczących tej grupy docelowej. Tym razem s...
Raport: Wiosenne nawyki zakupowe Polaków

Kiedy przychodzi wiosna, a wraz z nią coraz to cieplejsze dni Polacy zaczynają myśleć o odświeżeniu swojej garderoby. Dla zdecydowanej większości zeszłoroczna moda nie wystarcza i z niecierpliwością wypatrują nowych kolekcji. W oparciu o badania ankietowe przeprowadzone ...
Raport: #fashionklika 2020

czyli co w Polskiej modzie klikało się najchętniej w 2020 roku
Raport: jak użytkownicy e-commerce kupują prezenty świąteczne?

Bożonarodzeniowa gorączka zakupowa na dobre wpisała się w kalendarz polskich konsumentów. Jakie czynniki wpływają na kształt procesów zakupowych wśród użytkowników platform Grupy Domodi?
Raport: Black Friday w Polsce a pokolenia

2020 rok bezsprzecznie przyspieszył rewolucję technologiczną sprawiając, że zdecydowana większość pokolenia Baby Boomers (osoby urodzone w latach 1946-1964) skutecznie przeniosła swoje nawyki zakupowe do online’u. Q4 jest najważniejszym dla handlu, bowiem znajdują się w ...
Raport: jak Polacy pakują się na wakacje?

Wakacje to czas wypoczynku i wyjazdów. Jednak nie dla wszystkich kojarzą się one z przyjemnościami. Na drodze bowiem do idealnego wypoczynku nierzadko staje ona. Walizka. Co do niej zabrać, czy zapakować się samemu oraz jak zmieścić do niej ulubione oraz niezbędne rzeczy...
Raport: czy Social Media sprzedają modę?

Social media a nawyki zakupowe Polaków
Raport: Polacy a aktywność fizyczna

Choć jedni ją uwielbiają i nie wyobrażają sobie dnia bez treningu, dla innych jest przymusem. Aktywność fizyczna skutecznie dzieli Polaków. Najczęstszą wymówką, która do tej pory towarzyszyła odwlekaniu w czasie decyzji o rozpoczęciu sportowych wyzwań był brak czasu. Czy...
RAPORT: Polacy na home office

Dla wielu Polaków rozpoczyna się kolejny tydzień pracy na home office. Równo z jej startem, w domodi.pl postanowiliśmy sprawdzić, czy, a jeśli tak, to za co lubimy ten zdalny tryb pracy, który od teraz stał się naszą nową rzeczywistością.
1
2