Choć jedni ją uwielbiają i nie wyobrażają sobie dnia bez treningu, dla innych jest przymusem. Aktywność fizyczna skutecznie dzieli Polaków. Najczęstszą wymówką, która do tej pory towarzyszyła odwlekaniu w czasie decyzji o rozpoczęciu sportowych wyzwań był brak czasu. Czy w dobie obecnych wydarzeń ten argument odszedł w zapomnienie? Sprawdzamy, czy Polacy zwiększyli swoją aktywność fizyczną w dobie pandemii.
W marcu zauważyliśmy wzrost zainteresowania dwiema kategoriami: obuwie sportowe damskie oraz męskie. Oczywiście, naturalnym jest fakt, że wiosna to sezon na adidasy, jednak zaintrygowały nas także dane dotyczące klikalności odzieży sportowej, dlatego postanowiliśmy przyjrzeć się bliżej temu tematowi.
Marta Kaleta-Domaradzka, koordynator ds. komunikacji i marki w Grupie Domodi.
Zmiany: w natężeniu i motywacji

mat. prasowe domodi.pl

mat. prasowe domodi.pl
Stretching przed jogą. Dalej taniec i bieganie

mat. prasowe domodi.pl
W domowym zaciszu, ale nadal profesjonalnie

mat. prasowe domodi.pl

mat. prasowe domodi.pl