22 twórców związanych z branżą fashion, 3 sesje zdjęciowe i ponad 200 haseł z modą i o niej. 20 stycznia światło dzienne ujrzał projekt polskiej platformy z modą online - domodi.pl - o nazwie “Słownik mody”.

fot. domodi.pl
“Słownik mody” idealnie wpisuje się w hasło towarzyszące naszej marce - cała moda w jednym miejscu. Celem tego projektu było wyjście poza dotychczasowy schemat. Stworzenie modowego „must know” a jednocześnie „must have” dla wszystkich tych, którzy kochają modę – tak samo jak my! Słownik mody to ponad 200 haseł, a wśród nich: kultowe modele ubrań, torebek i butów, których nazwy znasz, ale ich historia może Cię zaskoczyć. To ikony mody, które do dziś są wzorem dla fashionistek. To projektanci, najpopularniejsze marki, trendy i style, które ukształtowały modę znaną nam dziś.
Martyna Głowińska, marketing i PR manager z Grupy Domodi
