Już 29 listopada na całym świecie będziemy obchodzić największe święto rabatów i wyprzedaży - Black Friday. Od kilku lat w Polsce, przybiera on przeróżne formy - raz staje się weekendem - innym razem, nawet miesiącem intensywnych akcji rabatowych. To idealny czas na wymianę swojej garderoby w atrakcyjnych cenach. Jak wyglądają tendencje zakupowe w branży fashion i w co inwestują Polacy w tym gorącym, wyprzedażowym okresie.
W 2018 roku w domodi.pl Black Friday przybrał formę Black Weekendu i trwał od 22-24.11. W ciągu tych 3 dni kupujący na platformie pozwolili zarobić sklepom partnerskim 4 mln zł, generując tym samym liczbę odsłon liczoną w milionach. Największa kulminacja zakupowa przypadła wówczas w niedzielę.
Rabaty związane z Black Friday i pojawiającym się w kalendarzu zaraz po nim Cyber Monday, w branży mody, z zasady obejmują odzież, obuwie i akcesoria sezonowe. Promocje, sięgające nawet do -80%, a to niecodzienna okazja do zakupu potrzebnych lub wymarzonych części garderoby.
Co najchętniej wybieramy?
Nikogo zapewne nie zdziwi fakt, że w tym okresie najaktywniejszą grupę kupujących stanowią kobiety. Dlatego z pierwszego miejsca na podium niezmiennie nie schodzą sukienki. Na drugim miejscu znalazły się kurtki, wybierane tak chętnie przez panie jak i panów, a na trzecim - płaszcze damskie. W kwestii obuwia, zakupowy szał dosięgnął botków, kozaków i butów zimowych - damskich oraz męskich. Czapki, portfele i szaliki były najchętniej wybieranymi rodzajami akcesoriów w okresie promocji. Nie bez powodu zaopatrzamy się właśnie w tego typu rzeczy. Większość Polaków decyduje się już na zakup np. prezentów mikołajkowych czy świątecznych. A to idealna okazja by kupić wysokiej jakości rzeczy w konkurencyjnych cenach.

mat. prasowe domodi.pl

mat. prasowe domodi.pl
Przewidywania na ten rok są równie wysokie
W tym roku na kupujących w domodi.pl czeka “Black Week”. Rozpocznie się on 29 listopada, w dniu Black Friday, i potrwa cały tydzień, aż do 5 grudnia. Rabaty w akcji obejmą najpopularniejsze marki odzieżowe i osiągną pułap -80%. Tym samym rokowania zakupowe są bardzo wysokie. Wynikają z danych za zeszłoroczną akcję, kiedy to, na Black Friday (piątek, sobota, niedziela) przypadło około 30% wszystkich transakcji sklepowych w całym listopadzie. Czyli 3 dni zrobiły 1/3 obrotów listopadowych platformy. Przewidujemy w tym roku podobne wyniki. Wśród najpopularniejszych kategorii odzieżowych znajadą się: sukienki, kurtki i płaszcze, które zanotują liczone w milionach przekliki. Wszystko dlatego, że w zawrotnych cenach będzie można kupić jesienne i zimowe obuwie czy swetry i kurtki. Wyprzedaż obejmie też zróżnicowane modele sukienek czy koszul, które sprawdzą się podczas świątecznych spotkań z rodziną. A użytkownicy będą mogli wybierać w ofercie ponad 600 sklepów i marek on-line.

mat. prasowe domodi.pl