Ponad 50 proc. Polaków kupuje przynajmniej 1-2 razy w miesiącu przez Internet.
Modowe portale zakupowe
Pytania dotyczące np. dostawy czy przesyłki powinniśmy kierować bezpośrednio do sklepu, którego produkt znaleźliśmy na stronie danego portalu. Potwierdzenie zakupu powinniśmy uzyskać także od sklepu, w którym zakupiliśmy dany przedmiot. W przypadku różnic w cenie na stronach przeglądarek modowych i sklepów zawsze obowiązują ceny sklepowe. Właściciele portali modowych zapewniają jednak, iż ceny uaktualniane są na bieżąco i sytuacje takie mają miejsce sporadycznie.
Sklepy modowe

fot. Grupa Domodi
Korzystanie z portali modowych jest opłacalne zarówno dla klientów indywidualnych, jak i biznesowych. Dla pierwszej grupy zaletą jest oszczędność czasu poświęconego na poszukiwanie produktu i szeroki wybór marek i sklepów dostępnych w jednym miejscu.Skutecznie działający serwis powinien mieć intuicyjną budowę, tak by użytkownicy mogli błyskawicznie odnaleźć interesujący ich asortyment i promocje. Platformy takie jak np. Domodi.pl pozwalają na zapoznanie się z ofertą setek sklepów oferujących prawie pół miliona produktów oraz sprawne wyszukiwanie wśród 490 kategorii i 849 filtrów zapewniających precyzyjne wyniki. Zaletą korzystania z portali modowych w relacji B2B jest wartościowy ruch na stronie, generowany przez realnych użytkowników aktywnie poszukujących atrakcyjnych treści oraz produktów. To także partnerstwo i wsparcie merytoryczne ekspertów na bieżąco monitorujących branżę i zmiany w niej zachodzące.
Agnieszka Janota, dyrektor ds. komercjalizacji w Grupie Domodi. Specjalizuje się w branży e-commerce oraz marketingu afiliacyjnym i reklamą zasięgową. W Grupie Domodi zarządza działami e-commerce Fashion oraz Home, działem sprzedaży dodatkowej i wizerunkowej oraz działem technicznego wsparcia sprzedaży.