2020 rok bezsprzecznie przyspieszył rewolucję technologiczną sprawiając, że zdecydowana większość pokolenia Baby Boomers (osoby urodzone w latach 1946-1964) skutecznie przeniosła swoje nawyki zakupowe do online’u. Q4 jest najważniejszym dla handlu, bowiem znajdują się w nim 3 bardzo istotne peaki zakupowe - Święta, poświąteczne wyprzedaże oraz Black Friday. W związku z tym ostatnim Grupa Domodi przeprowadziła badanie, w którym sprawdzono w jaki sposób różne pokolenia planują realizować zakupy podczas zbliżającego się Czarnego Piątku.
Promocje jak zawsze kuszące

mat. prasowe Grupa Domodi
Dlatego w tym roku, podobnie jak w poprzednim, zdecydowaliśmy się na akcję sprzedażową “Black Week”, która będzie trwała 7 dni. Nasze doświadczenia sprzedażowe pokazują, że to optymalny czas na podejmowanie decyzji zakupowych przez konsumentów.
Martyna Głowińska, marketing i PR manager w Grupie Domodi.
Nawyki zakupowe Polaków

mat. prasowe Grupa Domodi

mat. prasowe Grupa Domodi
Koszyk zakupowy w Black Friday

mat. prasowe Grupa Domodi

mat. prasowe Grupa Domodi
Szczegóły badania

mat. prasowe Grupa Domodi