Miejski, modowy relaks

OCH! BAZAR WINTER SALEOrganizatorzy OCH! BAZAR zapraszają na wyprzedaże u polskich projektantów!
Podsumowanie: rok w oczach branży mody!

Bucket hat'y, krata, neonowe kolory czy oversizeowe płaszcze - to tylko niektóre trendy, które towarzyszyły nam w mijającym roku. O te, które najmocniej wpisały się w branżę - zapytaliśmy 9 kobiet na co dzień związanych z modą. O swoich modowych odczuciach redakcji domod...
Wyprzedaże 2019/20: przewidywania

27 grudnia to data zapisana na stałe w kalendarzach nie tylko sklepów i marek odzieżowych, ale także użytkowników. To jeden z 3 największych i zarazem ostatni z boom’ów sprzedażowych roku. Zimowe wyprzedaże to okazja dla konsumentów, żeby w atrakcyjnych cenach kupić odzi...
Black Friday: najgorętszy okres wyprzedaży przed nami!

Już 29 listopada na całym świecie będziemy obchodzić największe święto rabatów i wyprzedaży - Black Friday. Od kilku lat w Polsce, przybiera on przeróżne formy - raz staje się weekendem - innym razem, nawet miesiącem intensywnych akcji rabatowych. To idealny czas na wymi...
Sisterhood: premiera nowej kolekcji NAOKO!

27 września w warszawskiej przestrzeni Mr Pancake Pizza Boyz NAOKO zaprezentowało swoją najnowszą kolekcję "Sisterhood". Inspiracją dla niej stały się trzy superbohaterki - Atomówki. 
Kampania 2019 | z modą na pierwszym planie

Wraz z początkiem września wystartowała ogólnopolska kampania modowej platformy e-commerce’owej Domodi.pl. To pierwsze wyjście do masowych mediów polskiej marki, która od połowy 2019 wdraża nową strategię biznesową i komunikacyjną.
Nowe Domodi.pl już na Ciebie czeka!

Właśnie oddajemy w Twoje ręce nowe, całkowicie odmienione Domodi.pl! 
RAPORT: przeglądarki modowe i sklepy multibrandowe

Ponad 50 proc. Polaków kupuje przynajmniej 1-2 razy w miesiącu przez Internet.
Kolaż: narzędzie komunikacji Domodi.pl

Z okazji Dnia Kobiet platforma Domodi.pl przygotowała wyjątkowe plakaty z kolażem Agaty Rek w roli głównej. Kolaż to artystyczna forma, która ostatnimi czasy znacznie zyskała na popularności, przede wszystkim w branży fashion oraz home&decor.
Poznaj pierwszy w Polsce Słownik mody

22 twórców związanych z branżą fashion, 3 sesje zdjęciowe i ponad 200 haseł z modą i o niej. 20 stycznia światło dzienne ujrzał projekt polskiej platformy z modą online - domodi.pl - o nazwie “Słownik mody”.
Miejski, modowy relaks

OCH! BAZAR WINTER SALEOrganizatorzy OCH! BAZAR zapraszają na wyprzedaże u polskich projektantów!
Podsumowanie: rok w oczach branży mody!

Bucket hat'y, krata, neonowe kolory czy oversizeowe płaszcze - to tylko niektóre trendy, które towarzyszyły nam w mijającym roku. O te, które najmocniej wpisały się w branżę - zapytaliśmy 9 kobiet na co dzień związanych z modą. O swoich modowych odczuciach redakcji domod...
Wyprzedaże 2019/20: przewidywania

27 grudnia to data zapisana na stałe w kalendarzach nie tylko sklepów i marek odzieżowych, ale także użytkowników. To jeden z 3 największych i zarazem ostatni z boom’ów sprzedażowych roku. Zimowe wyprzedaże to okazja dla konsumentów, żeby w atrakcyjnych cenach kupić odzi...
Black Friday: najgorętszy okres wyprzedaży przed nami!

Już 29 listopada na całym świecie będziemy obchodzić największe święto rabatów i wyprzedaży - Black Friday. Od kilku lat w Polsce, przybiera on przeróżne formy - raz staje się weekendem - innym razem, nawet miesiącem intensywnych akcji rabatowych. To idealny czas na wymi...
Sisterhood: premiera nowej kolekcji NAOKO!

27 września w warszawskiej przestrzeni Mr Pancake Pizza Boyz NAOKO zaprezentowało swoją najnowszą kolekcję "Sisterhood". Inspiracją dla niej stały się trzy superbohaterki - Atomówki. 
Kampania 2019 | z modą na pierwszym planie

Wraz z początkiem września wystartowała ogólnopolska kampania modowej platformy e-commerce’owej Domodi.pl. To pierwsze wyjście do masowych mediów polskiej marki, która od połowy 2019 wdraża nową strategię biznesową i komunikacyjną.
Nowe Domodi.pl już na Ciebie czeka!

Właśnie oddajemy w Twoje ręce nowe, całkowicie odmienione Domodi.pl! 
RAPORT: przeglądarki modowe i sklepy multibrandowe

Ponad 50 proc. Polaków kupuje przynajmniej 1-2 razy w miesiącu przez Internet.
Kolaż: narzędzie komunikacji Domodi.pl

Z okazji Dnia Kobiet platforma Domodi.pl przygotowała wyjątkowe plakaty z kolażem Agaty Rek w roli głównej. Kolaż to artystyczna forma, która ostatnimi czasy znacznie zyskała na popularności, przede wszystkim w branży fashion oraz home&decor.